7 Aralık 2009 Pazartesi

sadece yazın mı asla?




arıııııııııı vız vız vız arıııı vız vız yani ben takınca öle oluyo


bende bi d&g bağımlılığı var kesin nesi varsa ba yı lı yo rum


ancelina nın tercihi bu d&g model









bu model de çok rahat!





bulgari marka bu gözlüğün neredeyse aynısını osse yaptı,ve tikkat bulgari fiyatı %50 indirimde 600 tl idi.osse yine indirimli fiyatı 125 tl idi.ben fahri kuz optikten canım anneme aldım.fahri kuzun indirimi devam ediyor,akıllarda bi gözlük modeli varsa gidilmeli bizzat ben d&g nın modelini bekliyorum alınca eklerim şimdilik netten resmini koyuyorum.









ünlüler ve gözlükleri,makyajsız zamanlarında ki can kurtarıcıları,ama haklılar gerçekten gözlük kurtarıcı olabiliyor.

1 yorum:

nnn3 dedi ki...

canım marıah careyin gözlüğünün markası ne?? bu arada blog sper olmuş yalnız bol güncellemeler ve aldığımız müthiş şeyleride ekle!!